BaByliss The Crew Cut - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss The Crew Cut op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

TS 28-11-2019

Fijne tondeuse om zelf je haar mee te knippen

Geschreven voor: BaByliss The Crew Cut

Ik vind het een prettig product om zelf je haren te knippen.
Het product voelt solide aan en doet zijn werk goed. Het is erg prettig en gemakkelijk in gebruik. Enige wat ik zelf merk ik dat het product minder fijn voelt als ik van hand wissel. Opzetkammetjes heb ik nog niet gebruikt, omdat ik voor de kortste (en maar 1) lengte ga. Of je zelf ook echt gemakkelijk lengteverschil kunt creëren vraag ik me af, daarvoor is het product denk ik minder geschikt omdat je gewoon weinig zich hebt als je het helemaal zelf doet.

Pluspunten

• Snelheid
  • Gebruiksgemak
  • Looptijd

Minpunten

• Ergonomisch niet helemaal mijn ding

koko123 27-11-2019

lange accuduur, veel hulpstukken

Geschreven voor: BaByliss The Crew Cut

is een prima tondeuse, ligt goed in de hand, je moet alleen wel even doorkrijgen hoe goed te gebruiken, want bij mij lukte het pas na een paar keer dat alle haren goed op dezelfde lengte waren. Je gaat (zeker in het begin) regelmatig niet helemaal recht, waardoor je verschillende lengtes hebt. Ver wel genoeg kammetjes erbij, zitten alleen niet zo heel stevig vast. Maar blijven tijdens gebruik wel goed zitten. verder makkelijk schoon te maken. en het grote voordeel is dat je na een paar keer oefenen zelf je haren kan scheren.

Pluspunten

• lange accuduur
  • genoeg kammetjes

Minpunten

• in het begin lastig te gebruiken
  • vergt enige oefening